THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 7, 2011

ntah paperrrr soklan~~~~

walkabout kat blog somebody..hehehe..


Jom jawab semua :

1. Bekas kekasih saya adalah
> plaboy...hahaha...:P

2. Saya sedang mendengar
> lagu Tuhan berikan aku cinta...lagu ni mmg best gilerrr!!

3. Mungkin saya patot
> ubah sikap saya supaya menjadi seorang budak yang baik dan sopan!

4. Saya suka
> mengelamun sorang-sorang, kalo ade yang kaco memang kena pelempang jarak dekat. haha

5. Sahabat-sahabat baik saya
> sangatlah spoting dan sgtlah otak giler-giler

6. Saya tak faham
> kenapa orang suka kata saya sombong.

7. Saya kehilangan
> seorang bapa yang sgt saya syg pada 17.7 2008..ermmm sgt sedih time ni...:(

8. Ramai yang berkata
> saya cute gila , hakhak [ tipu jee ]

9. Makna nama saya
> nur [ cahaya ] azimah [ ntah lorhhh aku lupo lahhh,,,dlu time sklah okmo ustazah tnya mkna nape nama awk,,,time tu aku tau la coz aku bljar arab,,,but now so ilang ingatan la kojap...:(

10. Cinta itu adalah
> satu penyeksaan...ahaksss

11. Disuatu tempat, seseorang berkata
> saya nie seorang yang sombomg...

12. Saya akan cuba
> jaga hati semua orang.

13. Ayat SELAMANYA bermaksud
> forever lah. tak tau kaa ? hakhak

14. Telefon bimbit saya
> nokia n76 jerk.but coming sson iphone 4g or nokia n8..ermmm hok aner se au nk pilih

15. Bila saya terjaga dari tidur
> saya bersyukur kerana masih lagi boleh melihat dunia...ahaksss baiknya sayer

16. Saya paling meluat apabila
> seseorang tuu suka membangga-banggakan diri dia. fuhhh

17. Pesta / party adalah
> tempat untuk berhibur sepuas puas hati

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya jumpa
> mesti la kucing dan ikan guppy sayer. haha

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya
> time before masuk sek menengah..time tu sume org caring giler kat saya...

20. Hari nie
> hari yang membuatkan jiwaku kacau , right ?

21. Malam nie saya akan
> on9 macam semalam.

22. Esok pula saya akan
> xtau agi..maybe rewind menda yang sama kot

23. Saya betul-betul ingin
> menjadi seorang akauntan yang terkenal
> memiliki duit yang banyak..urhhh mcm2 saya nk beli...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
> sengih sorang-sorang. haha

25. Pusat membeli belah atau arked permainan ?
> of course nak shopping kan.

26. Makanan barat atau jepun ?
> melayu punya maa.

27. Bilik yang terang atau gelap
> amalap-malap or samar-samar jerk

28. Makanan segera adalah
> tidak bgus untuk kesihatan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang ?
> aku masih single and available ! [ kerek gila kan ]

30. Siapa yang anda mahu tag ?
> taknak tag sape-sape.
> sape nak sila amex, tapi gtw aku kat chatbox luw tau.

wawawa terjawab lah suda soklan d\giler-giler yang aku copy dr blog anak sdra aku..hahahah...arap2 dia xbaca entry ni..heheheh...

0 comments: