THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 30, 2011

+so alone+so sad+so bored+so+so+so=+=+=

29 july 2010
dah lama  buat ni tp lupa nk post..
hahhahaha..
remind blk cite2 lama..

dun have idea to write this time...but still nk coret gak ckit2...title blog aku bunyi cam best dowh but di seblik tittle tu i have nothing..empty..sejak akhir2 ni,setiap malam aku akan rase the same feeling..why???why??why...AKU X HEPI????...OHHH gog give me hapiness again...now, i'm very2 alone ma..very2 sad ma...ade aku kisah???of kos la mmg aku kisah..mcm mane nk jd hepi ni....ya tuhanku kuatkan semangat aku...bagi la aku kecapi kebahagian ini dalam hidup aku yang akan datang..aku xpenah merasai ape yang kwn2 aku sedang rasai...secara honestly,aku mmg jelezz sgt22...ape yang aku nak lam hidup aku skrg..xder pom yang aku dapt....ya allah aku hanya insan biasa..kau berikan aku mengecapi sume ini ye...aku teramat bosan dengan hidup ini...beri la aku seorang insan yang boleh mendidik aku seperti mna yang ayah aku didik selama ini...yang bole membawa aku ke jalan yang benar,,yang diredhai oleh mu ya allah...aminnnn...



****insan yang mengharapkan kebahagian dalam hidup....:(

0 comments: