THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 16, 2011

~~Hang out with my best frenz~~

maulidul rasul....yahooo cuti....dalam kpla dh plan nk gi jln2 ni...but nk ajok sapa lok arrr....

then.chat ngan anie,,ajak2 ajak ayam jerrr nk gi tgk wayang...

last2 kul 2 ptg decide nk gi mesra mall...yahooo...dop ar bosan aku duk umahh..at last leh gop kuor!!!!
last minute preparation...kul 3 30 bertolak

lam kul 5.30 lbih smpai la kitaorg kat mesra mall...sesampai jerrr ternmpk kete  mira..hehehe.....pas2 kitaorg trus cari pawagam..hahaha...tiba ngan masenya..5 min lagi sume citer dk mula.so,,kitaorg decide nk tgk khurafat...erm boleh laaa...even lam hati aku nk cite cite fasha sandha laaaaaa.....uwwwaaaa....but,nevermind,,aku ikut jerrrr diaorg..aku tau diaorg xsuka cite fasha..hehehhe...okkkkk...

ermmm pengalaman yang best jgk la tgk movie ni,,,eiii mnyeramkan jgk laaaa....suspen gilerrr citer dia...sampai aku tutup mata mcm budk2 lak....hehehhe...tp stilll cover2 agi...control ayu beb~~~lallalalalala...

abis cite kitorg mkn2 jap,then cite2 mse depn msing2..hahaha...mklumla sume dh nk kawen daa..ntah bila lak bole kuar mcm ni...ermmm harap2 ada chance la lagi leh kuar rmai2 cmni after diaorg kawen pon...alamak  sayu dan sedey la plak cite pasal kawen ni...:P

before blk tgnu.kitaorg singgah jap umh sariah...wahh lama gilerr dok borak2 gini..memang bet gila laaa...if dapat jmpa rmai2 lagi pon mmg best agi...ermmmmm...seronok tak terkata....

one more thing,,ermmm my besfren dah nk menamatkan zaman kegemilnagan dia..uwwwaaa dia nk kawen lam tahun ni gakk....ermmm nti xder la kawn tuk aku enjoy2 ni....cmner?????so aku pon kna mnta2 smga smpai jodoh gak la tahun ni...ya allah temukan kanlah aku jodoh ngan org yg btul2 boleh membimbing aku...hehehhe..amin......

mood :very2 sad dah..so,xnak dah citer...see next time lak....:P

0 comments: