THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, February 27, 2011

jalan-jalan lagi

~~~~ hari minggu yang ceria ~~~~

Jumaat petang tu aku sajerrr kuar jalan2...igt nk gi jom heboh...tp bila dah kuar,tgk jalan jem-jem giler..kete bersumbak-sumbak..konfim la kan xder paking....then,decide pegi mydin jelaaa...
so,igt bila org berpusu-pusu ke jom heboh,paking kat mydin senang la kan...coz sume dah fukos ke shahbandar,tp upernya kat mydin pon ya allah penuh jgak...betapa ramainya rakyat terengganu sekarang....tapi alang-alang dah sampai, tggu jela smpai ade paking...tunggu..tunggu...last2 dapat laaa....heheheh...kat mydin ade outlet body shop...yes i like....tgk punya tgk,tersangkut ngan perfume body shop vanilla...erhhh lama dah aku tunggu perfume ni..hehehhe..akhirnya dapat lak...


ari sabtu lak, my fren ajak gi jom heboh..hehhehe...lagi aku suka...akhirnya boleh jgk gi sanerr...leh jalan2...duk kat umah sorang2 bodan derrrr...kakak aku ngan family dia gi gem beach resort bercuti,,,so tinggal lah aku sesorang kat umah ni ditemani kucing-kicing yang comel..hehehhe...
so,around kul 4 kitaorang pon kuor laaa...punya la susah nk paking sanerrr....ramai giler orang...
best jgak laa.dpt jumpa akim,tomok...akim tersangat la cute...kire not bad laa..ok ok jerk~~~~
.....jom layan picture-picture ni dlu....

 one of the artis from besut mari yang aku jumpa kat tepi pantai..huahuah

 fuyoooo...koya macho...
 kepala jerk napak....ngengeee...

 aqim yang comel gilerrrrssss...

 aqim ngan tomok yang sempat kitaorang jumpa....ngenge..

.... ceria bersama hotling....

 ntah sape yang aku ambik pic nie..juz snap jerrr

 konon - konon pengacara nona... 



 coming soon 20 years from now as pengarcara nona
tu pon klu fasha sandha xderrr lam dunia ni..hahahah


so, see u the next time...

0 comments: