THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, January 4, 2011

~~~arini terasa tersangant bengang~~~

arini xtau la aserrr bengang semacam jerrr...dr bangun tido sapa mari keje ase eiii geramnya....geram ke saperrrr???,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ermmm xtau laaa...ase tension pelik jerrr....pasal kejerr????pasal life aku???pasal personal???pasal orang????watever laaaa...sumerrrr aderrrr!!!rasa benci dh hidup gini...ase macam nak lari jauh2 smpai xdok sorang pon bole cari aku...duk lam gua ke...duk pulau ke...uishhh bestnya aserrr..aman dunia....uwwwwaaa bestnyaaaa hidup sorang2 tnpa gangguan2 syaitan2 bermuka manusia nihhhhh....arrrhhhggggggg nk lariii....!!!!!! but,sbgai manusia,,sabo jelaa...maybe dugaan untuk aku tempuh...dan mungkin ini adalah dugaan untuk mengajar aku supaya lebih sabar,tabah dan dekat pada Tuhan...aminnnn.....sob..sob..sob...


mungkin disebabkan balik keje marin aku terjumpa album baru umah kakak aku...aku belek2 jerr..ingatkan gambo2 baru dia ngan family ,,,tapi belek punya belek upenya album tu ader gambar arwah ayahku...adushhh sedehnyaaa mase tuuu...gambo aku ngan ayh mse kecik2gi balik kampung umah ayah di seliling...gambar rumah ayah,,,,ayah ngan mak,,,dan banyak lagi..memang tersentuh gilerrr...memang lama gilerrr dah aku xtgk picture2 lama ni..sejak mak pindah umh baru aku jarang dah belek2 album lama yang ada gambar ayah...memang dugaan btul laaa..hati aku mula sebak mase tu....memang dugaan betul laaahhhh untuk aku terima semua nih...


cite pasal dugaan ni,,teringant lak pada 17.7.2008,,,,dugaan yang paling besar aku tempuhi selama aku hidup di dunia ni...bermula jam 2.10 pagi aku tidak akan berjumpa lagi ngan seseorang ni...aku xakan boleh hidup dengan nya lagi..masyaALLAH aku rasa dunia ni gelap untuk aku tempuh,,perit,,pedih,,hilang semangat,,,sumerr adaaa laa...orang yang aku sayang pergi buat selamanya.....aku tidak sempat berjumpa dengannya disaat2 dia memerlukan kami semua berada di sisinya...Ya ALLAH betapa bersalahnya aku ketika tu...aku aserr hidup aku tak bermakna lagi,,,aku berubah menjadi pendiam,pengecut,penakut dan yang paling aku dok suka,,aku jadi sentiasa sedih...hidup aku xhepi macam dlu lagi....tapi.......masa demi masa berlalu,aku dapat mengawal emosi aku,,,berkat dari pertolongan kawan2 aku dapat menerima sega-galanya...yang pergi tetap pergi,,yang pergi tidak akan kembali..hanya doa yang mampu aku kirim,,,al-fatihah.....

time nie air mata mula bergenang,,,aku xnak kembali ungkit ceriat-cerita lama lagi...yang hidup perlu diteruskan...tp apakah aku sekuat itu,,,,ohhh tidak....aku sentiasa lemah di sisi mu ya ALLAH...time aku tension or sedih..Dia pasti muncul dalam fikiran aku....


pastu lak pagi ni bos masuk jerrr,,,aku macam biasa laaa terkejar2 nak kan sig bos...bila bos sign2 sumerrr,,ade plop masalh,,,knapelahhh manusia nihh nk claim lebih-lebih..tak takut kerrrrr ngan rasuah niii,,,bila bos tegur aku lak jadi panik...aku nk wat camnerr agi,,dh org claim aku poses jelaaa...nati klu lambat orang marah2 aku lak...memang melampau la diaorang ni,,,,pas2 claim pasal kemaman inn lak,,,invoice atas nama mira,,,lagi masalah...AD-HOC xleh CLAIM..tp still buat ats nama dia jgk..bila dah tersangkut camni,,aku laaa yang nak kna jawb ngan customer,,dlu Cik li kata dia nk settle tp kemarin org hotel tu tnya kata claim tak masuk lagi..sooooo????sape salah???????arini tnya dia snyap jerrrr!!!!xkata paperr..lari topik lak tu???tnya pasal mnda lain lakkk...lagi satu claim persatuan hoki...dah tuan lulus aku procedd la...dia kata tu arahan MB..tup tup orang kewangan kol,,,dia kata claim ni xberkaitan ngan kita..makan minum MB dah bayar,tp still nk cliam ngan APMT lagi????so mcm manerr???aku yang tak tau paperrrr....aku yang kna serbu!!!!!adil ker?????ermmmm xpelaaaa ni keje aku..aku terima laaa...orng marah kerrrr,kutuk kerrr sabo jelaaahhhhh....xpaham laaa ngan manusia nihh..wateverrr laaaa...

0 comments: