THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 1, 2011

+last entry for 2010+

dalam 2 3 ari ni ramai duk cakap dalam fb ke blog ke twitter ke n watever la pasal ape azam baru tahun 2011...

ermmmm mcm2 azam yang aku baca..ade yang nak kawen la,ade yang lagi kaya la, nak keje yang lebih bagus la,nak berjaya la...tapi apakah azam ini setakat cakap2 shja..adakah diaorang ni berusaha untuk mencapai azam diaorang ni!!!ermmm tak taulaaa..mungkin ade yang dah cuba sedaya upaya tapi belum tercapai azam lagi..so kna sabar laaa...

as usual, aku jgak ade azam baru..tapi xyah la nk cite panjang pasal Justify Fullazam kita ni kan..juz tanamkan dalam hati sudah la...n then kita usahakanlah untuk mencapai azam tu..ermmm actually byk azam baru untuk tahun 2011 ni....antaranya ialah....jeng...jeng..jeng...biarlah rahsia..hehehhehe..

but,,,ckp pasal azam baru ni,,,adekah azam aku untuk tahun 2010 dah tercapai??????ohhhh tidakkk still agi brought forward azam 2010..ade lagi la tak tercapai...camne ni??usha dah terlebih usaha tp xdpt2 jgak...tapi xxpelahhh aku bersyukur dengan apa yang aku sekarang..tahun 2010 jgak banyak mengajar aku erti kesabaran, ketabahan,kedegilantentang kehidupan,,,dan klu pasal keje lak mcm2 dugaan yang aku hadapi...since kat esso,law wong &yeo dan di apmt...macam2 kenangan pahit dan manis yang aku hadapi...erti persahabatan jgk byk mengajar aku time keje ni...kwn makan kawan pon aderrr,,,majikan yang tak berperikemanusian pon ade jgk,,,ermmm macam2 perangai la manusia...tuk aku juz be urself jela..biarla diaorang nak wak pape pon,,,yang penting keje aku xde menyusahkan orang..keje aku jalan jerrrr...tapi keje yang paling best sekali keje at APMT.bos sangat2 la sporting,memahami dan bertangungjawab....walaupon ramai yang duk marah aku pasal claim lambat la,claim xmasuk la n mcm2 laaaa....sehinggakan ade yang kata aku duk opis xwak keje ke!!!!!orhhhh time ni aku memang bengang giler,,,ase macam nk gi heret je menatang badak ni mari duk depan aku smggu tgk aku wak keje ke dok... biar dia tau betapa bznya aku....but,aku enjoy ngan keje ni...


semoga tahun 2011 akan memberi aku seribu kenangan manis yang tidak akn aku lupakan...dan azam aku yang tak terlaksana haruslah forward ke tahun 2011...semoga aku akn lebih berjaya pada masa akan datang dan dimurahkan rezeki,,,dan mendapat keredhaan daripada-NYA...AMIN...






0 comments: