THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 30, 2011

hepi gilerrrrr

mggu lepas aku xderrr byk msuk opis..
2x aku gi key ell...
gi malam blk malm...pas2 gi plop esok...
penat memang penat...
tp xperrrr,,aku boleh shoping2 byk oooo...errmmm best sgt!!!
tp akhir bulan ni nk byr kete nk korek bank anerrr lok arrr...
dahla setting kete pon da satu hal..melayang jgk duit ni..hehhe
tp puas hati sangat2...
sabtu tu seharian tidowww...
igtkan this time aku leh lerrr gi ronda2 tempat org berkempen untuk PRK Dun Tenang,,,
nak jgk follow diaorang berkempen ni...
nk cari pengalaman..
tapi,,,,tup,,tup,,, ngah dlm perjalanan MB kol pengarah xyah gi sanerrr,,
dia kata bhya...takut paper terjadi...
so kami decide tuk ke key ell laaa...


#### maybe PRK di Merlimau aku akan join lorrr

0 comments: