THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, August 10, 2010

wat happen to me??????

adushhhhh hari ni malu beso aku kt opis...aku hampir2 jatuh kat opis tadi...sume org tgk aku...waaaaa malunya....rasa macam nk taruk je muka aku ni dalam laci meja..hhahaha..ni gara2 client yang kejor aku...nak akaun dia cepat laa konon..tp book keeping xbg..aku as auditor <<layak ke di panggil auditor>>>hhehehe..ni patut ke kna prepare akaun loksss nii..ape kessss...ehh da la nk cepat...xbagi masa langsung...errgghhh malang btul aku arini...xpelaaa ni pengajaran buat aku supaya lebih berhati or jgn boloks boloks mase wat keje..be cool and relax okeyy....si zaidi kat sebelah aku dah tergelak besar tgk aku nk jatuh....hahahaah..malu siot kat dia..muka aku dah merah mcm di simbah air sirap dahhh....

0 comments: