THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 25, 2010

bulan pose bulan beribadah.....uhuhhuhuhu...

arni dah nk masuk 15 hari umat islam mengerjakan ibadat puasa...heheheh...alhamdulillah aku pon masih ade keuatan tuk pose..cuma minggu lps aku keracunan makanan..tpaku still lagi bole berpuasa...bulan pose adh buln tuk bersederhana???aishhhh btul kerrrr...tp aku terlebih bajet dah ni...dlm semggu je dah seratus lebih aku blnja...ape yg dbeli xtau laa...nnti dekat raya nk beli kuih raya lg,kasut raya,tudung raya...argggghhhh mcm2 raya...alahai duit mcm air terjun jerrrkk..mencurah2 jerrr...ermmmm...:0


alahaiiii..mood tetiba pulak very2 sad dowhhhh...ni gara2 tgk cite kat tv3 ni..kasih rmadhan ke nape..aku pom lupa title dia..tp sgt2 menyayat hati laaa tgk cite nii..time ni mak n ayah dia pergi kl tuk jupe nenek diaorg...tp xsempat jmpa dah xcident...wahhhh puli sgt2 je rasa..tetiba teringat kt ayah aku plak....xsempat nk jmpa buat kali terakhir,cium tngan kali terakhir...mmmmmm mengimbau kmbali kenangan pahit aku 2 tahun lps ni...mmg sgt2 xboltrma knyatan yan ayah aku sudah tiada...sama ngan cite ni plak....air mata dah xbole nk cover2 dah...meleleh dah ni....ermmmm sedey...sedey...sedey..sedey...:(...al-fatihah...

0 comments: