THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 4, 2010

+tension+

tension?????ermm boleh dikatakan hari2 aku stress beb...ngan keje la..ngan hidup aku laa..ngan manusia2 di sekeliling la..mcm2 laa..lumrah kehidupan la katakan...tp ni aku bengan gak la ngan client..pe kesss nk suh wat audit dr 2004-2009..tp akaun company pom xwat..oe kejadahnya...aku nk wt audit camne gni..siott btul la..bos plak,kes2 gini bg ke aku..mcm la aku ni pro sgt..aku ni br je nk bljar merangkak..tp dia dah suh berlari trus...mampus aku cmnii.....client plak bgtahu nk cepatt.........ape dia pk wat audit ni main2 kerr...aishhh xpuas ati btul laa aku...dah la hantar documents ntah pape jerrr..yang xberkaitan pom nye bg jgak...reti bahasa dok kerani2 dia nih hahhh????opssssss......sssssssshhhhhhhhh...:P....by the way xpelaaa ni semua mengajar aku erti kesabaran,ketabahan,kesusahan,,,bkn senang nk dpt duit kan...so sabo jelaaa yerrrr...kuatkan semangat anda...


***dengan harapan en manager bg kes ni kat org laen tuk settle kan..heheheh..pening wehhhh

0 comments: