THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, April 12, 2010

VISIT FRENZZZ......

ermmmm tadi b4 bos datang suh aku kira duit,better aku chow dlu...bkn apeee..aku juz nk gi visit dak esso masuk spital..demam+batuk+lelah=suspek H1N1...hehhehe...so kul 12.45 aku kuor laaa..bukan xnk kira duit tp time melawat kul 1 hingga 2 kan..so terpaksalah aku kuor awal...faham2 jelaaa klu dang kira duit,msti lmbt lok nk kuor,,nti dah xleh masuk wad tu...n then pegila kami berempat..aku+matpek+din+kema...msuk la kat wad 8a..smpai2jeee kejut gak tgk dia n mak dia pakai topeng muka..alamak kitaorg xpakai cmner ni???...tp wat selamba jerrr..igt xde pape..pas2 bila ckp2 ngan mak dia,tnya org seblh tu sakit ape,dia ckp H1N1..DA 40 DAYS KAT SPITAL...MASYA ALLHAH kejutnya aku...harap2 xder pape laaa yg bole mrebak kat ktorg...kami sume da tahan nafas..yelaa.kita kna hati2 gak kan..aku igtkan pihak ospital yang sdiakan topeng tu..tp?????xder pom...nak xnak mmg la kna masuk gak..dah alaang2 smpai..:(..harap2 kami dijauhkan penyakitbtu sume..aminnn...

p/s...moral of the story:klu nk gi visit pesakit tu,kita kna la hati2...jgn lupe bawa topeng muka..H1n1 da kembali lagi...

0 comments: