THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 6, 2010

♥♥♥bersyukur padanya♥♥♥





tanggal 18 oct 2009,aku berjya menamatkan pengajianku di university teknologi mARA(uitm)dalam bachelor's in acconuting..aku tersangat gembira kerana dpt grade on the time...xder carry2 paper yer..:P..hehehhe..inilah cita2 aku selama ini..aku nk bendalami dalam bidang perakaunan...aku mmg minat akaun sejak sek men agi..cikgu fauziah hanim adlah cikgu yang memberi aku sumber inspirasi dan kekuatan utk aku sambung dalam bidang perakakunan ini..ramai yang menganggap account ni sussh..tp sebenanrnya ia xsusah ponn.hehhe..klu kita minat kita msti yakin kita boleh..hehehe...if aku berpeluang tuk jumpa cikgu fauziah hanim,aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kpdanya kerana telah memberi aku peluang untuk mengukuti kelas perakaunan time form 4&5 di sek men agama maarif...dari situla aku semakin minat untk mendalami bidang perakaunan..impian aku adalah utk menjawat jawatan di bank,,,,tp dengan keadaan skrg ni,aku tdk yakin untk mendptkan kerjaya di bank..aku sudah putus smngt utk mncri peluang dibank..thanks a lot jg pada ayah aku krna telah memberi aku peluang stdy di kyt dlm diploma perakaunan.jasamu tetap ku kenang.."segulung ijazah ini adalah hadiah untukmu ayah..al fatihah..."

0 comments: