THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 11, 2010

***uitm dihatiku***

dec 2006..in tis month,aku sgt hepi coz aku saje2 je check kat intenet permohonan smbung stdy..xconfident pom dapat..yelaa pointer pon xtinggi sgt..org kate juz try nasib..tp alhamdullih,,,status aku di terima..degree in accounting lak tu..fuhhh terkejut gokkksss laaa...mula tu aku xyakin leh bawa sume pape degree ni..n then tnya pendpt haniff n experience dia...dia kate ok jerr..aku pon onn jelaa...ermmmm..
jan 2007ermmmm tis month bermula la aku sbgai student bachelor's in accounting di uitm dungun..1st,nervous gok nk msk u ni....ermmm mcm2 bnda bermain dfikiran..tp nasibla aku ade geng dr kolej lama aku..along..ermmm ade gok teman aku laaaaa...1st daftar ramai jgak la lam satu kelas tu...tp bila da start stdy,,,minggu ke minggu smakin berkurang lak dak lam kelas aku nihhh...uishhhh nape lok arrr...ade yang quit..ade yang tukar course n mcm2 laaaa...last2 sapa exam ade lbh kurang 25 org pon xsmpai..ermmm sedeyyy jgakkk yerrr...
jun 2008
errmmm tis month lak aku kena practical training selma 6 months...company yang aku dpt adlh mcm corporate&services sdn bhd...ermmm actuallt 3 org yang dpt cini.tp aku sorg yg kena dok kat lam opis menara yayasan..2 yg lain kna dok kat jalan kubur cinaa...ermm first time nervous gak..yelaaaa aku xpnah keje slma ni...msk2 je kna wat keje...tapi pape pom best giler dpt praktikal saner...rama gok kwan baru yang aku dapat..best gilerrr arrrrr..:)
mei 2009&oct 2009
hahahhahaa...ni lahhh mase yang aku tunggu2...akhirnya pada bln 5 aku abis exam..dan ni jgk aku xyakin leh grade on the time..yelaaa paper akhir sem ssh ckit..soklan spot lok xmasuk..huhuhu naye2..hehehe..tapi alhamdullihah akhirnya bln 10 aku da dpt konvo kat shah alam..wahhh hepi giler leh gi konvo wit my family..ramai jgk my family datang...walaupon ayak dah xder tapi hepi gak laaa...klu ayah ade lagi la aku hepi....ermmm..:(

0 comments: