THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 25, 2011

yang mana satu

sekarang aku lam di lemma...
yang mner patut aku pilih...
aku xnak tersilap langkah lagi..
aku mesti pilih yang terbaik dalam hidup aku..
supaya boleh menjamin mase depan aku...
boleh memberi kesenangan kepada aku..
kenapa time aku memerlukan,tidak ade satu peluang pon yang ade,,,
tapi bila aku dapat satu peluang,aku dapat pulak satu peluang,dan dapat plak satu peluang....
ya,allah bersyukurnya.....tapi kenapa ia datang dengan serentaknya...
macam maner nak pilih ni,,,,

perlukah aku stay ngan keje sekarang...
keje yang membuatkan aku tension koz kena jaga banyak jabatan/Dun/Parlimen...tapi aku suka giler keje kat APMT coz berkaitan ngan politik...aku sekarang mmg dah minat giler kat politik...or...
mencuba nasib ke unit audit dalam kat WDI jgak as pen juruaudit....or...
menerima tawaran ke Institut Quran as Pen Akauntan???

tapi,klu pilih kat IQ, aku rase xsesuai laa ngan jiwa aku..citu msti student2 dia baek-baek sajerrr..aku lak brutal pelik jerrr...pahtu mesti begaul ngan org-org yang sivik-sivik jerrr...adoii susah jgk camni...ahakkkssss....tapi ok la,,,aku pon boleh jadi budak-budak baik goks,,heheh..

my bro in law nak jawapan this sunday...so, mesti cepat-cepat decide nak pilih yang maner satu...celaru gilerrrr bebbb!!!helpppp meeee.....


0 comments: