THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, March 6, 2011

~~~weekend at melaka~~~

kamis...8.30 a.m...tumpang jue mari WDI untuk ke melaka coz bas xlalu kot batu buruk..dia ikut kot bukit payung sbb ambik orang-orang dun saner...

11.30 ke pej dun bukit payung..tq to mira ngan kak yana coz sudi hantar asma dan aku di sana...after that,tunggu  lam a5 min..bas pon sampai..terus bertolak ke melaka....mood mula2 hepi gilerr...tpi bila dah separuh jalan nape mcm xder mood je nk jalan...huhuhu.....sbbnyerrrr hanya sayer dan asma jer yang tau.....

perjalanan yang mengambil mase berjam-jam ni memang membosankan...kiri kanan sume pokok kelapa sawit...huhhh bosan...lam kul 8.30 sampai la kami di hotel naza talyya,melaka...sesampai jerk en alfian dah tunggu kami disane untuk check in..kami di jmput makan dlu sblm ambik bilik masing2...wahh time ni segan laa plak duk meja vip..sekali ngan en pian n cikgu2....sbb penat xterkata..makan jelaaa kat c2...
then,cik pian bagi kuci bilik...naik bilik simpn barang2 trus keluar...huhuhuu...pegi funfair...macm la tgnu ni xder funfair kan!!!excited semacam jerrr..then gi saner tgk org main pelbagai mainan...mcm tmpt gambling la plak..siap sape menang dpt bear yang besar punya...aku dah geram gilerr coz tengok ramai org yang dapt bear beso-besor tuh....makin lama duk citu makin tergugat jgk aku ngan asma nie..siap gi beli token lagi nk main..huhuhu...tp beli 5 token jelaaa...nk beli byk2 xder duit lak...ahakssss.....
main punya main igt dapat laahhh bear besar,,tp ape yang dapat hnya key chain bear jerrr...ermmm sedey laks...

jumaat...8.30..after breakfast trus ke dewan tuk bengkel 1 bersama fasi...ermm akku join jelaa.ambik2 gmbar..ambik video....best jgak....

petang tu kitaorg keluar jejalan kat bandar hilir...ermmm aku diserang headache yang teruk...tp terpaksa gak lajan...nti kesian lak asma sorang2..so jalan jela dengan mood yang tersangat sakit...uwwwaaaaaaaaaaaaaaa.....

malam lak kitaorg di bawa tuk naik river cruise....fuhhh best jgk laa naik mnda ni..round2 sekitar bndr melaka tu..mcm2 sejarah ader..tp time ni mood aku sakit kepala giler2 lagi...uwekks aser macam nk termuntah jer....nasib asma ader tuk ambik gambo...aku mmg xlarat gilerr dah....

ermmm setakat nie jelaa aku tulis...ader lagi cite tuk ari sabtu tue...tp simpan esok lak...aku pon dah penat mengarang nie..keje lak berlambak-lambak nie..so to be continued la yer.....


0 comments: