THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 7, 2010

+tHiS TiMe TiDaK aKaN LePaSkaN pElUaNg+

last tuesday,aku ade dpt panggilan telefon entah dari opis mne au...then aku pom kol smla..dia kate drpd lau,wong&yeow..aku pon da xigt bila mase aku apply keje kat audit firm ni..ermmm maklumla da byk sgt company audit yang aku apply keje..hehhe...but nothing laaa...juz apply je sume..if ade rezeki dpt...hehhee..big boss suh aku gi intebiu ahad ni kul 9 pagi..so,aku accept jelaa...lgpon company nih area tgnu..xde mslah untuk aku g..hehhhe..kli ni aku xkan lepaskan peluang...aku mesti berambus dari "kepompong" hidup aku sekarang...ermmm hanya aku yang faham situasi skrg nihhh..uisshhhhh...mmg makan hati btul la aku ngan org sekeliling aku nihh....xpelaaaa,,,,aku juz kna sabar jerrr...kesenangan tidak akan datang dengan sendirinya...biarlah aku lalui kesusahan ini dahulu...:)...insyaallah aku akan diberi petunjuk dan kesenangan nanti..amin.....aku harap intebiu kali ni akan mendatangkan hasil pada aku...xkira gaji sikit or bnyak aku msti keluar dari kepompong nih....:P

0 comments: