THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 2, 2010

♥ ♥ ♥bestnya duk kat kampung♥ ♥ ♥


ermmmm..xpuas la 2hr dok kat kg..udaranya mmg best giler...aku yg da berminggu2 batuk n thn blk kg je da hilang batuk..hehhehe..walaupon udara panas di waktu petang tp pd waktu mlmnya fuhhh sejuk giler..nyaman..aman dan damai..hihihi..pagi2 ase mcm xnk bngun tido jer..sejukkkk..klu kat cni pikul 6 pg tu da ase panas tahap gaban dowhh..ermmm ni la namanya kampung..udara yang segar..asenya nk cuti seminggu klu boleh...tp apakan dayaku...uisshhh keje..keje..keje...bila la bole temankan mak aku lama-lama kt kampung nieyyhhh...ciannya dia..klu aku ade hepi ckit dia..klu x,sedeyy je dia...tp camne aku nk buat nih,,,nak blk every week pon xbole..cuti 1 day jer..nk keje kat besut tp xdpt2...camne nihhh..by the way di harapkan mak aku tabah+kuat+cekal+sabar++sabar+sabar+sabar....one day nanti insya kebahagian+keceriaan+kegembiraan akan menjadi milik kita semua...amin...

0 comments: