THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, October 10, 2011

9.10.11...juz sweet date

9.10.11...wahhhhh bestnya date ni...comel semacam je kan???comel macam aku kan..kan.kan....hahahhha...wat ever laaaaa...

klu "date" je comel tapi dsebaliknya ade duka...baik dop payoh nk igt kan..wat sakit hati jerrr...yang lepas biar la lepas....be myself...forget wat hapen today...hidup mesti dterruskan...miss sooo muchhhh..tapi apakan daya..aku hanya insan biasa...
from today..aku kna belajar melupakan sega-galanya..walaupon pahit bagi ku untuk menempuhinya,,tapi ape kan daya aku...aku seorang insan yang sangat2 lemah...sesungguhnya aku tersangat tidak terdaya untuk melawannya..aku hanya mampu berdoa semoga aku diberi kekuatan oleh Nya..amin...

mood  :  very2 touching with someone.....uwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

alhamdulilah ke atas ape yg telah berlaku..sekurang-kurangnya "Dia" lebih sayang kan aku...mungkin ada hikmah dsebaliknya...terimalah kenyataan ini...

0 comments: