THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, October 20, 2010

~~no entry~~

salam...pagi2 nie aku ase mcm nk update blog jerrr.nk update kat umah mmg xsempat dah skrg..fesbuk pon jarang2 da buka time malam sjk 2 3 ari ni...mmg xde mase la..asyik jaga bdk2 tu jerrr...ermmm kaang2 best jgak diaorang ade..xla aku sunyi jerrr..duk lam bilik ngadap laptop hari...tp kadang bosan gok..letih giler2 jaga bdk2 ni..byk kerenah plak tuh...adussshhhh..lambatnya mak n ayah dia balik..

setiap petang aku kna bwa bdk2 tu gi main or jalan2 supaya malam tu diaorang penat dan akan tido awal..hehheheh...bgus tak taktik aku...:)

tp mmg ddiaorang hepi pon bila aku bawa gi main2 kat pntai tu..smpai diaorang xnak blk coz syoknya main..ermm petang ni aku dah janji ngan diaorang nak bawa g ronda2 dan jalan2 di pantai agi...hahahha..jadi arini kna la blk on the time..kul 5 tu dah kna chowwwww...

bila datang keje ni teringat lak kat adik iffah kat umah...time mak dia xder ni pndai plak dia xnangis pon..bgus btul laaa...hehehe.....


****hehehhehe..saje nk memenuhi blog*****

0 comments: