THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, September 30, 2010

~arini sumthing yang memalukan lagi~

tadi kat wisma ade jamuan raya...best jgk laaaa..tp cam xbest la...coz aku xder geng..aku xleh nk masuk lagi ngan geng diaorang...ntak nape la yang susah sgt nk join..aku mmg pendiam tp yg org xknl jerrr..bila dah knl aku x gini laaa..ekgi aku riuh sekali..huhuhu....biasa la aku ssh ckit nk kacip ngan org...nk kna knal rapat dlu bru bole ngam..hehheh...

after lunch plak,ader lak jamuan tuk kak aisah..jamuan perpisahan...ermmm walaupom baru je knl seminggu,aku pom trut trsa kesedihan td...mmg giler2 la dia nangis...tgk pada tuan punya badan bole tahan napak cam brutal jerrr..tp hati lembut gilerr...hehhehe...<sori kak aisah>papepom tq soo much koz sudi ajor aku...dan jgak layan aku yang pemalu nieyyyhhhh..ahaaaakkkssss!!!!sori klu ade kak terasa ngan saya...heheh...







after celebrate kak aisyah,celebrate lak opy....bufday girl for today..huhuhu...budak yang comelll dan sempoi....ahahahha..tp bkn ni yang aku nk cite...tp aku nk tulis pasal tajuk entry aku tuhhh....hhhehehe...xder mood slalu nk cite pasal xcident td niee...eiii memalukan jerrr...kat audit firm dlu pom ade sumthing yg memalukan aku jgak..erghhhhhhh... xpelaaaa..pape pom aku nk tulis gak cite tdi...coz juz tuk kenangan aku tuk laen aku baca blog ni...ceritanya....kul 1 p.m tu aku kuar ngan kwn aku...so kuar la ngan kete dia ..teman dia g makan2....aku minum je koz da kenyang...nk djdikan story,,,,bila nk turun kereta tuuu,,ntah camner aku ase mcm ader org tarik kain aku..aku igtkan dia yang yang tarik,,,aku pom truskan bgun jgk la..aku tarik la kain aku tuhhhh...pahtu tetiba aku tersembam kat pintu krta...adushhh malu gilerrr aku...argghhhh nk nangis...lps jatuh tu aku trus bangun,,,xterasa sakit langsung,,,pastu bila naik opis,,wahhh sakit gilerrr lutut..nk jln pom dop leh dohhhh...ermmmmm....mcm tulang dia lari jerrr...uwwwwaaaaaaaaaaaaa malu gilerrrrrrrrrrrr

0 comments: